Webkamera in my but!

Försökte ta några bilder med webkameran men den sög för att vara helt ärlig. Bilderna blev mörka som tusan så det betyder att jag måste övertyga min pappa om att vi verkligen behöver en ny kamera, typ nu.
Hursom så blev soppan jättegod! Receptet finns i Vår Kokbok under namnet Minestronesoppa-Italiensk grönsakssoppa. Det var ganska lätt att göra också så jag rekomenderar den starkt!
Har pluggat endel faktiskt men behöver fortsätta med det ett tag till, har nämligen en till uppgift som ska vara klar imorgon (suck!) så det är bara att skriva på!
Bjuder på min favoritbild!

Kommentarer
Postat av: fanny jaensson

Stackars Lorentino som ska avlivas :/

2012-01-11 @ 07:47:10
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0