Tiden går fort när man har roligt!

Precis som rubriken säger så har det hänt mycket kul de senaste dagarna. I fredags så klippte jag mig hos Fannie, blev verkligen supernöjd! hon klippte precis som jag tänkt mig så bilder kommer att komma :)
Efter klippningen åkte jag direkt till det stall där jag ska börja rida några hästar några dagar i veckan. Stallet är verkligen mitt "drömstall", hur fint som helst och det är verkligen ordning och reda på grejerna (att ridhuset ligger på andra sidan gårdsplanen var ju inte direkt en nackdel). Tänkte jag skulle ta lite bilder när jag åker dit nästa gång om jag får tillfälle.
Fredagskvällen sen bjöd på jättekul mexikansk fest, själv var jag dock inte utklädd eftersom det var ganska spontant att vi drog dit.
Idag så spenderade jag min tid tillsammans med Sandra ute i stallet. Jag fick rida lite på Pipen i paddocken idag igen och han var riktigt trevlig. Kunde även prova lite galopp men det gick lite mindre bra då han inte har  någon riktig styrka i galoppen än men det kommer!
Jag fotade Sandra när hon red och hon fotade också när jag red så förhoppningsvis kommer det lite bilder på mig och Pipen inom kort!
Nu på kvällen så drog vi hem till Kricke och dog i hans soffa, käkade chokladbollar och tittade på starwars, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0