Simon och Ekarna...

är en film som jag skulle vilja rekomendera! Den visar upp samhället ur olika perspektiv under 40 och 50-talet och själva handlingen är livet. Den är riktigt bra!
.
Lite dålig update nu under helgen men det har varit fullt upp!
I fredags så hade jag och Karin filmmys hemma hos mig och tittade bland annat på Alice i Underlandet som Karin aldrig sett(?!)
.
Lördagen var mest seg, åkte ut till landet till mamma och pappa och käkade och slappade typ, mys :)
På kvällen gick jag och Frida på bio och sov sen hemma hos min syster (vi orkade inte gå hem för vi missade bussen)
.
På söndagen sen så hjälpte jag mamma ute på landet med att skrapa tapeter i köksfarstun och slipa skåp och lite sånt. Det blir målning där nu till helgen.
.
Idag var första "riktiga" dagen i skolan, 9-11 med samhällskunskap sen 3timmars (!) hål och sen Affärsjuridik och sen samhällskunskap, igen! Som sagt, mitt schema suger!
.
Rolf-Göran Bengtsson tog ikväll hem Jerringpriset! Han är så värd det efter alla år och han är verkligen en stor förebild inom ridsporten!
Slänger in en av mina absoluta favoritbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0