Seriöst otränad!

Jag är på allvar sjukt otränad har jag märkt. Att sluta med ridningen gjorde ju inte saken bättre, tvärtom. Igår och idag har jag haft träningsvärk i ljumskarna sedan jag red mina tiio underbara minuter på lilla Pipen. Det roligaste är ju att ponnyn var typ underbar de tio minutrarna så jag behövde ju inte direkt kämpa så mycket...

Sen har jag ju faktiskt varit ute och gått med lilla Pia också! Idag efter skolan så gick vi en runda på ca.4km!! Visst tänker ni "inte så långt" men hunden är ju pyttig på allvar och väger som ett halvt smörpaket ungefär. Nu är hon dock ganska trött och ligger här bredvid mig och snusar (naw).
Åt väldigt god lunch idag också som jag knåpade ihop helt själv (!), brysselkål, brocolli och lax mums!
Nej, nu ska jag gå och käka semla med mor och far vilket leder mig in på en liten läsarfråga: Hur många av er äter semlor, och hur många har ni ätit i år?




Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

jag hatar semlor så äter inga!

2012-01-26 @ 20:23:08
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0