Sandra och Pipen

Idag efter skolan så åkte jag och hämtade farmors hund, Pia, och åkte sedan med Sandra ut till stallet där hon har sin nya foderponny Pipen. Pipen har tidigare stått på rosendahls ridskola där han också blev inriden. Sandra praoade där under den perioden då de började rida in honom så hon var en av de första som red honom. Pipen är nu 142cm och 6år gammal.
Sandra var också jättesnäll och lät mig sitta upp en stund. Det var superkul! Pipen var riktigt trevlig och kändes stundvis mjuk och följsam. Jag tror att han kan bli en superbra allround ponny när han blivit lite äldre och mer utbildad. På lördag kanske jag ska följa med Sandra igen och fota när hon rider men så länge får ni en sämstig mobilbild!
Så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0