Godmorgon bloggen!

Hadde tänkt gå till skolan idag men jag är fortfarande inte helt frisk och kry så jag sjukanmälde mig och stannar hemma och pluggar istället. Måste göra lite filosofi och engelska och kanske lite religion?
Oj! vad mycket de har haft under lovet tänker ni kanske nu, men det är bara jag som är mästare på att skjuta upp grejer vilket är så j*vla dumt eftersom det tar nån timma per uppgift bara när man väl gör det liksom.
Idag tänkte jag också ta hem något program till min nya(!) datork så att jag kan använda webkameran, någon som har förslag på ett bra program?
Nej nu måste jag klä på mig, ska skjutsa pappa till jobbet snart och sen ska jag leka mästerkock och göra minestronesoppa!
Outfits bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0