Värdelös vecka?

Den här veckan så har jag bara varit i skolan måndag och tisdag, resten av dagarna har jag varit hemma och varit sjuk men mest trött faktiskt. Så hela veckan har jag käkat minestronesoppa och tittat på alla Sailor Moon avsnitt (har två kvar av hundra).
Inte ridit någonting alls och inte kunnat plugga heller, har helt enkelt ingen motivation till plugg överhuvudtaget men jag måste väl ta mig samman så småningom.
Tänkte att jag kanske ska rida lite nu i helgen eller så, funderar på om jag ska ta med mig Frida så kanske hon kan skrika lite åt mig och ha lite lektion. Jag tycker att det är mycket lättare när nån annan säger åt mig vad jag ska göra även om jag kan det dem säger, man skärper till sig liksom.
Inte så kul inlägg kanske men nu vet ni iallafall hur det ligger till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0