Soova!

Har glömt bort bloggen lite och ska snart sova så det kommer inga vettiga inlägg förens imorgon. Då ska jag troligtvis rida lite på Keops (fuxen) men jag ska höra med isabella imorgon hur hon har tänkt, hon ska nämligen iväg med Angel och Johnny på nån pay n' jump så hon kommer väl vara helt slutkörd när hon kommer hem.
Det är ju inte så lite kallt heller...
Hursom så ska jag försöka ta tag i rensningen av mitt nya rum med garderoben och allt. Kommer bli så fint när allt är klart! Ni ska få lite före bilder imorrn så kommer ni förstå hur mycket som ska göras innan jag ens kan börja tänka på inredning...
Jag tänker inreda det som ett kontor/bibliotek från imperialismen ganska mörkt och "murrigt" men ändå inte. Grunden kommer vara ljus men hela väggen mot garderoben kommer täckas av en stor bokhylla i mörkt trä som jag ska fylla med mina böcker och lite andra pryttlar.
Garderoben kommer vara vit, vit och ännu mer vit, allt för att det ska kännas som att det är större och ljusare än vad det egentligen är.
Jag vill att det ska vara klart nu!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0