Fest!

Längesedan som jag uppdaterade nu, men det här har hänt:
Ebba bröt armen så jag har ridit Barre i två veckor typ nu eller om det är tre? hursom så har jag hoppat terräng två gånger på honom och det ha gått asbra! Red ett kort men effektivt pass på utebanan idag och han var jättefin! speciellt i högergalopp då var han super! Vänstern var sämre men på söndag så ska jag rida lektion och få hjälp med den.
Jag har även ridit Stacatto och Caruso endel men inte på sista tiden eftersom jag ridit Barre så mycket jag kunnat nu.
Förövrigt: Har träffat asmycket nytt folk som jag klickat med så det är superskoj! Ja livet rullar på...
Ikväll är det fest som gäller men jag ska ta det lugnt, upp imorrn för att åka på planeringshelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0