18år!!!

Idag är jag äntligen 18år!! Det sugiga är att jag inte får köra upp än för trafikverket har stora issues med sina datorer och tydligen går världen under om datorerna inte funkar ;)

Såhär på morgonen  fick jag frukost på sängen och mamma och pappa har sagt att vi ska åka och köpa en dator till mig! Wihoo! De ville inte köpa en åt mig ifall det skulle bli fel modell så vi ska åka till elgiganten och kolla runt där!

Ikväll kommer farmor och äter mat hos oss, mormor och morfar har jag redan fått pengar av och de ska jag träffa på lördag.

Skönt med en chilldag i skolan så kan man ta det lugnt på morgonen och hinna plugga lite på eftermiddagen kanske?

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

grattis! :D

2011-11-16 @ 21:32:17
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0