Snart stallet!

Nu har jag tjockat i mig en massa pannkakor! Tur att man ska träna bort dem nu ikväll på ridningen annars hade det gått illa. Hursom helst så ska jag åka till stallet om typ fem minuter då blir det möte med ungdomssektionen och sedan ridning på min söta lilla Barcelona. Jag hoppas att det blir ett riktigt intensivt dressyrpass för det kan jag behöva. Ska försöka tänka på hur jag ser ut i ansiktet när jag rider eftersom jag gör så mycket grimaser och det står i en bok jag läst att det beror på spänningar i ryttarens sits. Spänningar har jag många inga som jag orkar räkna upp nu men jag ska försöka att slappna av och inverka mer på hästen idag.
Jaja, nu ska jag dra, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0