Körighelg.se

Fullt upp hela helgen!
Helgen startades i fredags med en fika på Bara Vara med Tina och Frida. Efte det drog jag till stallet och hjälpte till på tävlingen där. Det är nämligen nationella dressyrtävlingar hela helgen så jag har sett massa fina hästar!
På eftermiddagen så red jag extra ridning och vi hoppade terräng! Har ju aldrig hoppat terräng "på riktigt" förut så det var superkul! Kajsa fotade så jag ska lägga ut dem när jag fått dem. Red på Lorentino, ridskolehäst, som var superduktig, stannade en gång på pallisaden (ett plank typ) men med en extra smackning i rätt tillfälle så flög han över! Var super duktig på allt annat också, tittade lite men tog allt. Efteråt var jag helt hög på adrenalin och sprang runt med världens största leende på läpparna! Ska nu anmäla mig till startfälttävlan som annordnas på min klubb och jag är super taggad måste bara få till formen på han i dressyren och sen är det bara att köra!
Idag har jag på förmiddagen hjälpt till på tävlingarna och sen åkte jag ut till mormor och morfar och gräsklippte och somnade sen på soffan, haha!
Nu blir det eurovision songcontest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0