Inte bra....:(

Igår började någon sorts pollenallergi för mig, kan liksom inte andas genom näsan alls utan nässpray och både ögonen och näsan gjorde ont när jag cykla till skolan imorse. Är kanske förkyld också jag vet faktiskt inte... Har fortfarande ett antal saker kvar i skolan och senast i måndags så fick jag en ny uppgift, ja jag älskar mina lärare just nu, men jag var iallafall godkänd på nationella i Ma C! (var faktiskt jättesvårt)
Glömde såklart att ta bild på Brus (Caruso) igår och idag är liksom hopplös när det gäller sånt men ska fixa det på fredag då jag är där igen. Gick iallafall hyfsat bra och rida Brus igår men det var ganska svårt. Han är lika stor som Tårtan och rör sig lika stort fast mycket snabbare. Han är också ganska stel eftersom han är lite äldre och fortfarande under igångsättning efter sjukdom så han är liksom inte på topp ännu. Men det var roligt, blev dock mobbad för att jag inte kunde sitta ner i galoppen i början för jag blev så förvånad över de stora stegen!
Hursom så har de sagt att jag kan få rida när jag vill typ bara jag frågar innan! Känns superkul att man får ett sådant förtroende och jag tror att jag kommer ha riktigt kul på Brus!
På Söndag är det startfälttävlan och jag är verkligen supertaggad! Lorentino gick med idag på en terräng lektion med en annan ryttare och han hade skött sig utmärkt! Det betyder att jag kan vara helt lugn på söndag för nu har han gått tre stycken felfria rundor i terrängen med olika ryttare och resten kan jag på honom sen innan.
Blir ju så klart lite shopping inför detta också, nummerlapp och en ny v-ringad långärmad att ha i terrängen. Funderar på om jag ska ha en mörkblå snygg sak kanse något lite dyrare har ju trots allt presentkort...
Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: angelina-norrlandsryttare

SV: jag har faktiskt funderat på det :D!

2011-05-27 @ 15:01:51
URL: http://norrlandsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0