En helt vanlig dag

Idag har det varit en sån där helt vanlig dag som nästan känns onödig fast ändå inte liksom. Har varit i skolan (tråkigt som f*n) , gått lite på stan, solat på min syrras balkong och tittat på film och käkat chokladbollar, och sen så övningskörde jag med mamma ut till mormor och pratade lite med mormor och morfar.
Lite småtråkigt inlägg sådär på måndagen men grejen är att måndagar är min absolut värsta dag så därför tycker jag att det är godkänt med lite tråkiga inlägg då.
Imorgon så ska mamma och jag (kanske astrid också) shoppa. Har en liten lista med saker som jag "måste" ha. Ni får helt enkelt se imorgon när jag ,förhoppningsvis, fotat grejerna också.
På kvällen sen har vi teori i min grupp så vi får se vad Petra kan ha hittat på tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0