what's up?

Igår så var jag jättelat och sov i stort sett hela förmiddagen och åkte sen till skolan vid tolv. Lite seg dag fram till klockan fem men efter det så åkte jag, mamma och Astrid till Stadium Outlet och köpte träningskläder. Jag fick med mig ett par långa springbyxor och en träningstopp (lägger upp bilder ikväll) efter det så åkte mamma och jag hem, jag bytte om och sen så övningskörde jag till stallet. Fick mototrstopp x antal gånger bilen jag körde är lite speciell och jag har inte kört den på ett tag så det fick gå som det gick.
Red Denver igår på lektionen, gick faktiskt bra, var avslappnad och så.

Nu ska jag gå till bussen, har körlektion klockan 9.30, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0