Offscreen

Har varit lite frånvarande pga. skolan som tar upp mycket tid just nu. Kort update:
Hemma från skolan idag eftersom jag inte kunde sova och hade sovit i ca. 3,5 timmar när klockan ringde så jag var inte direkt fit for fight. Sov såklart till klockan elva sen och efter det så har jag vikt tvätt och städat min garderob som var en mardröm men som nu är underbar <3 Rensade också bland kläder och lade ut en annons på blocket med massa ridgrejer som jag inte använder längre.

På eftermiddagen hjälpte jag mamma att tvätta bilen och så fixade vi med mammas nya cykelställ till bilen som var jättemysko och självklart råkade jag klämma mig på det så jag fick ett sår mitt på fingret. (Inge stort men det känns ju när man håller på i stallet).

På kvällen jobbade jag i stallet och har för första gången i år fått ropa ut en grupp till stallplan för uppsittning (på vintern går vi alltid till ridhuset) så nu känns det som att våren är här på riktigt!

Skulle behövt sätta mig och pluggat när jag kom hem men jag hade verkligen ingen ork till det, får ta de imorrn på förmiddagen helt enkelt! Ska försöka komma på något trevligt att skriva om också men jag vet inte riktigt om vad... om någon har en idé så får man gärna berätta den! Kanske bilder på hur stallet ser ut, några hästar, fler bilder på när jag rider eller kanske när min tränare rider?, ja vad som helst skulle vara en bra förändring känns det som!

Nu ska jag titta på vampire diaries, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0