Men snälla!

Den här dagen blev en så stor besvikelse så det anar ni inte!
Pannkakorna var slut och purjolökssoppan var inte alls god, jag hade genomgång med min lärare om en uppgift jag gjorde typ vis sportlovet och han sitter och säger att jag är "inne och nosar" på mvg kriterierna och sen drar han fram massa egna tolkningar som han inte berättat innan jag gjorde uppgiften så då fick jag såklart lite smått damp på honom. Efter det hade vi svenska och då står läraren och säger "ja ni måste göra frågorna, fast jag bedömer dom inte" och sen när en frågade "vad händer om man inte gör dem då eftersom du inte bedömer dem?" ja då svarar hon "ja jag kan ju inte tvinga er att göra frågorna" Tror hon att vi tänker sitta och skriva massa svar på frågor till varje kapitel i en bok vi läser om det tydligen inte ens spelar någon roll?!

Ja som ni ser så tycker jag inte om mina lärare speciellt mycket och ja, de är såhär jobbiga i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0