Märta <3 Tävla

Nu är det hoppcup på klubben, första omgången går på Lördag och jag är super taggad! Fick Lorentino, alltså samma häst jag vann KM med, så nu är jag superlycklig. Får hoppas bara att han är på hugget så att det går fort :P

Har kört idag med mamma och fick köra på hertigkarlsallé med andra ord-många trafikljus. Märta Nilsson lyckas såklart få motorstopp vid ett av dessa rödljus och klockan var sådär runt sex, hade jag panik? Ja, gick det bättre att ens starta bilen då? nej. Ett tips till alla övningskörare där ute: åk inte på hertigkarlsallé förens ni vet säkert att ni kan komma igång efter att ha stannat.

Nu låter det som att jag är sämst på att köra bil men så är inte fallet, bilen måste bara ha väldigt mycket "grundgas" som det kallas och märta nilsson är inte så bra på det. Iallafall så bestämde mamma och jag att vi skulle öva på att stanna och starta så det gjorde vi i ett nybyggt område som heter Nyponlunden strax utanför mellringe. Där körde vi runt i ungefär 45 minuter och stannade-startade, stannade-startade. Jag är nu "mästare" på att starta!

Kör lektion imorrn med Thea igen så nu ska jag in i duschen och hoppa i säng!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det står på startlistorna att du ska ha costa :p

2011-03-04 @ 16:12:51
URL: http://kpfoto.blogg.se/
Postat av: Märta

Så konstigt att de tog henne, de hade nämligen ringat in lorentino på listan på kontoret men jag önskade henne med så det känns bra ändå!

2011-03-05 @ 01:06:55
URL: http://annalouisenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0