Hmm...

Visste inte riktigt vad jag skulle ha för rubrik men jag tänkte berätta lite om min fullspäckade dag!

Vaknade lite sent så jag fick slänga på mig kläderna och springa till bussen. Hade körlektion klockan 9.30, gick riktigt bra men är alltid svårt när man börjar med nå nytt. Efter det var det skolan som gällde. På håltimmen sen så gick jag, Becci och Frida uppp på stan för jag skulle köpa ett skärp, hittade ett smalt, flätat på Bik Bok som var ganska fint (och billigt hehe), köpte också en ring på Gina. Hade lite fler lektioner och på eftermiddan som gick aningens långsamt...

Becci hade med sina egengjorda smycken idag så jag köpte ett halsband som är super fint! Kolla in hennes blogg här!

Åkte hem för att övningsköra lite, Frida följde också med och vi körde runt lite i Adolfsberg. Efter det åkte vi och hämtade syrran och hennes fästman som käkade middag med oss och nu sitter och slappar i soffan.

Ja det var väl min dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0