Hiss och Diss!

Jag vill faktiskt hissa två stycken produkter från Hööks!

CRW Exellent
Dessa ridbyxor är jättebra och liknar faktiskt Pikeur ridbyxorna i materialet, det är tunt och stretchigt. Passformen är jättebra, höga i midjan men ändå inte överdrivet och det helskodda är jättemjukt och skönt. De finns i många olika färger och priset är underbart, endast 779kr för damstorlekar.

 

Wilton dressyr/allroundstövel

Jättebra vardags stövel som går snabbt att rida in. Går att putsa upp dem också om man vill ha dem till tävling (jag har gjort det) då blir de superfina. Funkar bra till både hopp och dressyr. Kostar 1499kr som är ett väldigt förmånligt pris enligt mig.




Det jag vill dissa är denna gräsligt fula kopia av Charlesowen hjälmarna! Den kommer från My one och kostar ca. 600kr ett pris som jag aldrig skulle ge för något så fult som denna!


Kommentarer
Postat av: Carolina

har du dom översta byxorna? :)

2011-03-12 @ 19:11:24
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Märta

Ja jag har ridbyxorna och stövlarna :) var nämligen så att jag provade ett par pikeur samma dag som jag provade dessa och kan därför helt ärligt säga att de har samma material till 99% det känns iallafall så:P

2011-03-13 @ 18:57:58
URL: http://annalouisenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0