DÖÖÖÖÖD

Igår var jag helt död när jag kom hem från skolan, två tjejer i min idrottsklass höll i lektionen och de är friskis nördar. Vi andra fick alltså pina oss igenom ett intesivt pass som i stort sett tog kål på en. Dushade när jag kom hem och försökte ta fram datorn för att blogga lite men jag orkade inte hålla ögonen öppna speciellt länge... Sov i kanske en timme och gick sen upp och käkade mat, efter det var det bara att ta tag i plugget! Gjorde färdigt företagsekonomiarbetet och hoppas nu på MVG gjorde verkligen allt för att uppnå högre betyg använde mig till och med av mammas universitetsböcker så nu j***ar!

Ikväll är det jobb som gäller och imorrn ska jag få rida extralektion för det jag jobbat ihop. Vi är fyra stycken som ska hoppa för Åsa Eneroth jag har önskat Lorentino.

Nu har jag mattelektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0