Dööd

skickade nyss in ett skolarbete som jag fick göra såhär på frdagskvällen eftersom jag är så otroligt smart (not)! Är också ganska förkyld och kan typ inte andas. Imorrn ska jag tävla och nu vet jag att kag inte ska ha lorentino utan Costa som jag också hade önskat så jag är nöjd med det. Har inte ridit enne på ett tag nu så det blir spännande att se hur det går, men jag hoppas att det går super!

Var hemma hos frida en stund förut för att prata lite och hämta säkerhetsvästen som jag ska låna av henne ( har ju ingen egen och hon använder aldrig sin) hennes mamma kom då ihåg att de hade en anna lite äldre väst som varit fridas syrras och jag provade den och den passade! Det komiska är att jag hade tänkt köpa en exakt likadan av en annan tjej i stallet men jag fick den eftersom den bara hängt där och ingen använt den och den är jättefräsch! tror att jag kör på den svarta imorrn dock med min svarta v-ringade tröja under. kommer bli snyggt!

nej nu måste jag sova lite så jag är pigg imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0