dåliguppdatering.se

Jag har haft fullt upp i helgen så uppdate
ring har varit sämst. Kan iallafall berätta att jag har färgat håret, mörkt nästan svart men inte riktigt, ganska snyggt om jag får säga det själv.

Idag har jag ridit ut på Jaruza som var underbar, lugn men pigg och i slutet så lyssnade hon jättefint på sidförande hjälper och blev lite lösgjord. Vart bara skritt och trav men det var hur härligt som helst eftersom jag inte varit ute och ridit sen nån gång i höstas.

Igår så flyttade min bästa vän (Frida) in i grannhuset, alltså vägg i vägg med vårat eftersom vi bor i radhus, så nu är vi återförenade som grannar (hon bodde på andra sidan när vi var små).

Jag har också övnigskört en massa men har varit lite kass.

Det var min helg!


Här är Jaruza, ganska söt eller hur?


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jätte söt:D <3

2011-03-24 @ 18:56:08
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Tessan

Sjukt fin bild! :)

2011-03-24 @ 21:05:07
URL: http://gulingpower.blogg.se/
Postat av: jossan

Min fina lilla pol(s)kagris :D haha <3

2011-05-09 @ 15:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0