dagen söög

Den här dagen har sugit ganska mycket fram tills typ nu, jag försov mig och vaknade kl 12 typ då kan ni ju förstå när jag somnade och hur dåligt jag sov inatt. Sen missar jag bussen för att busschafförsj**eln inte ser mig komma springandes och nu tänker ni säkert att jag var långt borta men så var inte fallet, När bussen började svänga ut var jag vid främre dörren och viftade hejvilt för att han skulle se mig och stanna men det gjorde han inte. Fick lite smått panik ångest då eftersom nästa buss inte gick förens tjugo minuter senare typ ( inte likt mig att få panik ångest men som sagt ingen sömn+stressig morgon = knäpp Märta).
Detta resulterade i att jag inte hann göra psykologiprovet och hela min dag blev ett oflyt.

Övningskörde förut och som tur var så gick det br, körde inte ihjäl nån trots min dåliga dag. Nu ska jag käka och sen ska jag titta på film.

Kommentarer
Postat av: Maximilianmai

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2012-01-26 @ 09:13:52
URL: http://maximilianmai.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0