Besvikelse

Filmen var lite av en besvikelse eftersom jag fattade nada! Jag fattade liksom inte vad handlingen va... Den ska tydligen vara en av de bästa svenska filmerna som gjorts typ men man fattar ju inget?

Jaja jag är väl för korkad eller nått helt enkelt!

Idag har jag äntligen blivit en människa eftersom jag hämtade mitt smink och min plattång hos Astrid igår, jag säger bara HALLELUJA! Så nu känner jag mig som en normal människa igen. Ikväll är det jobb som gäller  16-19.30, tur att min arm är bra igen ( sträckte muskelfästet i måndags) annars hade det blivit jobbigt!
Ska putsa lite på Jaruzas utrustning också eftersom jag inte hann göra det i onsdags och de blev ju lite leriga när vi galopperade kan jag säga. Så jag får sätta mig på cykeln lite tidigare idag helt enkelt!

Ikväll blire lite mera plugg så att jag blir klar med allt nån gång och sängen relativt tidigt.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken film?! :o

2011-03-25 @ 17:31:58
URL: http://asslatjejerna.blogg.se.
Postat av: Märta

Den hette "Jag är nyfiiken - gul"

2011-03-25 @ 21:18:10
URL: http://annalouisenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0