Suck!

Jag kan inte sova nu bara för att jag kom på att mina sporrar är borta och att jag inte har någon som helst aning om var de kan vara. Sist jag hade dem var nog när jag red Jaruza men jag kommer inte ihåg om det var efter det som jag la dem i en låda på kontoret eller om det var innan det och att jag sen tog dem för att ha dem på jaruza??
Hursom så har jag svårt att sova när så mycket ligger i mitt huvud plus att jag har lite skola kvar också. Och bara för att jag letade efter mina sporrar nu så såg jag att min garderob var jättestökig och typ hela mitt rum och då får jag typ ångest över det.
Ja, jag är störd, uppenbarligen, frågan är bara om man blir inlaggd för att man inte kommer ihåg vart man lagt saker och för att man får ångest över stökiga garderober...
De borde nog skaffa en avdelning på psyk för sånna som mig som har lite allmänt problem med att ta sig igenom vardagen ibland fast det skulle nog inte hjälpa ändå!
Nu sitter jag iallafall här och ska ladda ner någon film som man inte somnar till eftersom jag nu måste städa min garderob och förhoppningsvis komma i säng någon gång.
Fan nu blev jag biten av en mygga också!
I hate my life right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0