mycket att göra

Idag är det fullt upp precis som igår!
Mamma har tvingat mig (eller sagt åt mig kanske vi ska kalla det) att tvätta idag och jag har inte ens gått upp ur sängen än.... haha illa! Jag ska vara i stallet också till klockan halv 2 för vid 2 så ska jag och Karin har linda ben-kurs med massa ungar. Ska bli väldigt roligt faktiskt för jag tycker om att berätta och lära ut till andra det vet typ alla som känner mig. Jag tror nog att jag kan vara lite jobbig också för jag kan bli extremt pedantisk när jag är i stallet och jag blir värsta besserwissern alltså typ rättar folk hela tiden om de säger fel. Jag tycker dock inte att detta är en dålig egenskap hos mig eftersom andra mnniskor lär sig saker då och vad är det för vits med att andra går runt och tror en massa saker som inte är sant och som kanske till och med kan vara dåligt för hästen, när jag själv vet det rätta svaret och kan berätta det?
Vad tycker ni, är det okej att vara lite besserwisser i stallet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0