Men åååhhh!

Ibland blir jag så trött på människor!
Min historielärare sa tydligt och klart att han skulle skriva ut uppsatserna på eftermiddagen men sen ser jag ett meddelande på vår hemsida om att han cyklat dit vid tio typ och redan skrivit ut dem han fått in!
Lite tråkigt måste jag säga men han lär ju ändå inte hinna rätta alla idag så min får han väl skriva ut imorgon när han jobbar. Det blir ju bara så dumt alltihop! då kunde han ju sagt det liksom!
Jaja jag har väl mig själv och skylla, har ju trots allt haft typ 8 veckor på mig att göra den här uppsatsen *host* så det är ju mitt fel, men jag blir ändå irriterad...
Hursom så ska vi åka till mormor och frilla idag eller jag vet inte om jag hinner det nu eftersom mamma skulle hämta farmors hund och jag ska rida klockan 3 så det blir nog ingen grillning för min del iallfall.  :(
Men klockan tre så ska jag rida ut på Brus tillsammans med Albin och Stacatto får bara hoppas att jag inte dör eller nått, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0