Hoppträning!

Igår så blev det hoppträning för hela slanten! Hindrena från startfälttävlan stod kvar på gräsbanan så vi hade lite banhoppning igår. Det gick super och Karin var med och fotade så ikväll eller imorgon så kommer det upp bilder på mig och Copico.
Copico är så rolig för han är en av de hästarna på ridskolan som är lite känsligare i munnen och lite mer lyhörd och sen så kan han ganska mycket så man sitter oftast och ler när man rider honom. Galopp från skritt eller till och med halt är vardagsmat för honom och han flyttar jättefint i skänkelvikningar och går lite öppna och sluta. Det var länge sedan som jag fick en så härlig ridkänsla, har ju mest ridit lite speciella hästar på sistone som har lite svårare för sig så det var kul att få den där känslan av att man faktiskt kan rida lite!
Nu ska jag tagga uppsattsskrivning i Historia B!

Kommentarer
Postat av: Karin

hahhahaha ja du hur blev det nu med bilderna!?

jäklarns dator som inte funka så den kunde inte följa med till multen men jag ska skicka dom typ ikväll eller nåt! :)

2011-06-07 @ 08:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0