En sak som jag inte kan leva utan just nu!

En sak som är ganska larvig men som ändå är livsviktig (nja inte riktigt men nästan) för mig är dessa!
Sjukt larvigt jag vet, men dessa stövelstrumpor från Kingsland har varit mitt liv sedan jag köpte dem på stockholms horseshow i vintras! Innan hade jag vanliga stövelstrumpor från granngården och hööks men de här från kingsland har verkligen mycket bättre kvalitét och är mjukare i den grå delen på själva foten.
Tittar man på priset så är dessa inte heller jättemycket dyrare än de andra, mina köpte jag för 179 ungefär för tre par och de på hööks kostar väl 79 för två par? tror det iallafall, så det är ju ingen jättesumma i skillnad.
Rekomenderar dessa strumpor tilla alla vid alla tillfällen, vare sig du bara vill ha dem utanpå byxorna när du är i stallet eller om du har dem innanför chaps eller stövlar, så är de fantasktiska och snygga! Finns att köpa här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0