Dagarna går för fort...

Det känns som att alla mina dagar mest försvinner i ett enda blurr men hursomhelst så har jag lyckats ta lite otroligt fina (host) mobilbilder på lite saker.
.
I måndags så övade jag och Karin på att linda ben inför kursen som vi hade sen på tisdagen, igår alltså. Trots att jag inte lindar ben så ofta så måste jag säga att jag är ganska grym! Här nedan ser ni lite bilder och som sagt jag lindar ju inte varje dag så jag blev mcyket nöjd eftersom detta var de första gångerna.
.
Ganska snyggt eller?
.
.
Här så fick Karin lite problem... ;)
.
.
Men hon lyckades iallafall till slut att linda ett ben så att det såg bra ut! (kan dock varit jag som lindade här lite svårt att skilja bilderna åt)

.
.
.
Sen så får ni se dagens outfit: Piké-Gina, Byxor-CRW Excellent, Strumpor-Kingsland och Keps-Pikeur(ej i bild)

.
Nej nu ska jag titta vidare på NCIS som är ett av mina favvo program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0