Snabb fönstershopping

Idag efter skolan så tog jag en snabb tur på stan med Frida Nilsson, vi kollade på present åt hennes mamma, jag lämnade in mina skor hos nilson (sulan hade lossnat och dem var allmänt trasiga) och så kollade jag på jeans på JC och Gina. Inne på JC hittade jag den modellen som jag har haft ett tag nu som vardagsjeans de heter PEP! skinny. På Gina så provade jag ett par jeans som hette Silvia som satt jättebra och priset var himmelskt! 199kr för par jeans tycker iallafall jag är som hittat eftersom jag ändå bara har mina jeans i en säsong.

Dagens hiss blir alltså Silvia jeansen från Gina!

Snart ska jag dra till stallet och jobba lite sen ikväll blire myskväll med tjejerna hemma hos Tove (ute i skogen haha). Förmodligen blir det lite SATC också och kanske lite gottis. Nu får ni se min otroligt snygga stalloutfitt som jag ska ha idag:
  • Underställ-Ullmax
  • Ridbyxor-Mountain Horse
  • Väst-Hööks
  • Strumpor-Grangården
Över detta tar jag min Mörkblå Gersemi jacka som jag köpte på Stockholm horseshow.

Känner mig otroligt vacker (not) på den här bilden, ljuset är inte heller så bra men hittar man inte sladden till sin vanliga kamera får man nöja sig med mobilkameran!



Det här är jeansen, ska dock inte köpa dem förens nästa vecka när min lön har kommit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0