Sängen ropar mitt namn

Är faktiskt jättetrött nu så ska straxt gå och lägga mig. Jag hann färdigt med svenska uppgiften (fick lite flyt på slutet) och känner mig nöjd med dagen! Har hunnit med både hästen, skolan, bloggen och sen plugg och klockan är bara fem över tio!

Imorgon ska jag övningsköra på förmiddagen så jag hoppas att ni sitter i skolan då och inte är ute på vägarna! (är faktiskt riktigt bra på att köra) Sen ska jag köpa nya jeans två par, och om jag hittar en kofta eller en långärmad tröja så ska jag köpa en sån också. Mina nuvarnade jeans är det hål i för att jag har slitit ut dem så mycket att det blev hål, typ idag (upptäckte det för fem min sen ;P). Och jag får inte glömma att köpa ett par nya vanliga leggins också(de går ju alltid sönder!!!!)


Nu blire sängen,

Godnatt!

HAHA kolla in påsarna under ögonen på denna bild! Fail man är ibland ;)


Kommentarer
Postat av: Tildah

Heej vilken fin blogg du har!

Ska ha en tävling på min blogg!Skulle vara jätte kul om du var med, din blogg är ju så fin! Kolla in den för att veta mer!

Många Kramar Tildah

2011-01-24 @ 22:51:56
URL: http://tiiildah.blogg.se/
Postat av: Tildah

Heej vilken fin blogg du har!

Ska ha en tävling på min blogg!Skulle vara jätte kul om du var med, din blogg är ju så fin! Kolla in den för att veta mer!

Många Kramar Tildah

2011-01-24 @ 22:52:03
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0