Sämst på uppdatering!

Ja idag har jag ju varit sämst på att uppdatera! Får väl bättra mig tills imorgon.

Sitter nu med Leo i stallet och ska snart iväg på styrelsemöte. Har varit här sedan klockan halv två idag eftersom jag har haft Tårtan idag. Tårtan var jättejobbig i början och han lyssnade vaken på hand eller skänkel men efter att han kommit loss i sidorna blev han riktigt fin. Tänkte lite mot öppna i högergaloppen eftersom han är så stel i det varvet, det blev stor skillnad!

Har väl gått runt och småpysslat lite sedan dess och mest pussat på Tårtan faktiskt.Har gjort lite nytta också och har skrivit USstyrelsen verksamhetsberättelse!



Nu ska jag gå på möte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0