Ny mobil!!

Äntligen har man fått en ny mobil! Det blev en Sony Ericsson Experia X8. Har suttit och fibblat med den hela kvällen nu och den verkar helt okej även om jag inte vant mig riktigt vid touch än. Försöker också mobilblogga men mms:et har fortfarande inte kommit iväg än, stor bild kanske? hursomhelst så dyker det säkert upp här nån gång :P

Varit i skolan idag och känt mig lite lost och allmänt pisst-off på typ hela jordklotet men dagen blev hyfsat produktiv ändå. Fick reda på halvtids resultatet i Historia B och det ligger på topp! känns jättebra faktiskt att man har ett ämne som är kul och som man inte behöver jobba häcken av sig för att få bra betyg i.

Glömde ju säga attt jag var på Hööks igår och skulle byta mina vita ridbyxor (en liten söm hade gått upp) och då såg mamma en jättesnygg väst för bara 100kr, en svart i softschell med rosa flece på insidan. Den var ganska tunn och den verkar helt perfekt för att ha över en långärmad när man ska rida i ridhus såhär på vintern. Så än så länge är det hiss på den men vi får väl se om den håller.


Det här är västen jag köpte, hiss eller diss?




Kommentarer
Postat av: Astrid

Du kan vell åtmistonde säga att du fick västen? sur syster

2011-01-24 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0