Ny design!

Nu har Fannie hjälpt mig med designen här på bloggen så massa hiss till Fannie, hennes blogg hittar ni här!
Själv är jag ju ursämst på bloggdesign och allt vad det innebär så det behövdes verkligen.

Vad tycker ni om designen?

Tänkte berätta lite kort om resten av dagen; Tog bussen upp till stallet efter skolan och hamnade i cafeterian ett ganska bra tag. Tillslut tog jag mig samman och gick ner till stallet och borstade och gosade med Tårtan. Pratade lite med folket i stallet och åkte sedan hem. Har nu käkat och kollat lite på guldbaggegalan. Nu ska jag försöka skriva färdigt ett svenska referat som jag håller på med men det går inge bra för jag har verkligen ingen motivation alls :( jaja, det är bara att kämpa på!

Här kommer lite bilder från dagen:

Lite suddig bild men här är Tårtan!



Ridskolehästarna i hagen



Det här var den underbart blåa himmlen idag


Kommentarer
Postat av: Tuva

Jag tyckte designen vart super bra! fannie ska fixa en till mig oxå,,förväntansfull... :)

2011-01-24 @ 22:32:27
URL: http://ventootuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0