Mini-spa

Har haft lite minispa här hemma och har badat med olja (man blir ju så torr av att sola) och ska fixa naglarna lite. De går sönder jättelätt när man är i stallet så det gäller att hålla dem i trimm.
Förut, innan jag badade, så tittade jag hur mycket solariet hade tagit, och jag har faktiskt lite bikinilinjer. Får helt enkelt boka in en solning om ungefär två veckor igen så att brännan byggs på lite, eller ska jag sola om en vecka?

Nån som är bra på vad som gäller vid solariesolning?


Hursomhelst så ska jag fixa naglarna nu och sen sova. Tänkte att jag skulle ha lite bilder i det här inlägget men så blev det ju inte, har dessutom inte hittat sladden till min kamera laddare så just nu är alla bilder från min mobilkamera, suck!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0