Kort (eller långt?) om dagen idag!

Dagen startades enormt segt med att man knappt orkade ur sängen eftersom man vaknat sådär en kvart innan klockan ringde. Gick först upp och blev anfallen av en väldigt påfrestande katt, som jag mest fick damp på eftersom den sprang mellan benen på mig så att jag höll på att snubbla, som ville ha mat. Gick sedan död som en Zombie tillbaka till mitt rum och dog i en kvart tills klockan och min mamma väckte mig och jag fick släpa mig upp igen.

Åkte sen till skolan och hade tre stycken enormt tråkiga lektioner som jag helst hade sluppit eftrsom jag känner mig som en mupp idag. Allt är fel och jag känner mig mest tjock och ful om jag ska vara ärlig. Håret är konstigt och skulle behöva klippas och min garderob behöver en totalmakeover (eller iallafall fyllas på med lite nytt), bankkontot innehåller väl en sådär 300kr just nu och är i stort behov av påfyllning, nån som har nått bra tips? :P

Senare idag ska jag åka iväg till stallet för att först ta en tur på Jaruza som är min kompis Josefins häst. Jag ska nämligen ha hand om den i Mars så Jossan och jag bestämde att jag ska få rida henne några gånger innan så att jag får känna in mig lite på hur hon är. Efter det ska jag förmodligen hålla på med massa lappar som ska upp inför Årsmötet för jag tvivlar starkt på att någon annan har fixat det. Sedan kl.20.10 är det ridlektion som gäller förmodligen har jag Jim idag med men man vet aldrig med Petra hon kan ju hittat på något annat, jag vet dock inte vad vi ska göra men förmodligen rider vi dressyr.


Här är Jaruza, Jossans häst





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0