Kört bil!

Nu har jag precis kommithem från min övningskörning. Det var nedväxling som stod på schemat och det gick faktiskt ganska bra. Fick några motorstopp men inget som var direkt stressande. Känner mig redo inför veckans lektioner på bilskolan och är riktigt taggad på körkort nu!

Det är en sån här bil jag kör med, Volvo V50


Idag har man fått mindre trevlig info som har gjort att jag har tänkt om angående min lilla framtid. Det här blev inte som jag tänkt mig och jag vet helt enkelt inte om jag pallar det längre, jag funkar inte bra under stress och när folk då börjar kommentera ens beslut så känner jag bara att jag lika gärna kan lägga av. Vet inte hur jag ska göra än får väl se vad jag tycker imorgon.






Kommentarer
Postat av: emma

vart kör du någonstans? :)

2011-01-24 @ 22:24:24
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0