Kom nyss hem och är ganska seg i kolan...

Idag sprängdes de flesta planerna redan vid "frukost bordet" (klockan var ju trots allt elva när vi började med frukost och halv två när vi slutade) eftersom Tove hämtade HM katalogen. Ni kan ju förstå vad som hände då, alla bläddrade igenom katalogen, kommenterade med ord som "den var fin", "den såg konstig ut", "måste ha!!!" etc. och skrev sitt namn vid grejer som vi ville ha. HM får nog en ganska saftig beställning snart!

Frukosten var väldigt god och jag kan ju säga att jag åt en och annan macka med Nutella på, inte det nyttigadte här i livet men helt värt det ändå!

Allt detta ledde till att det drog ut på tiden och eftersom Frida skulle iväg vid halv fyra så kändes det inte värt att stressa in till stan för att sola. Det får vi helt enkelt göra en annan dag! Vi bestämde oss för att bara dega framför Tv:n istället och titta på ännu fler avsnitt av SATC. Jag målade också om naglarna då de hade blivit lite slitna och färgen börjat gå bort så nu har jag en underbart skrikrosa färg på mina naglar. Fick "hjälp" av Tina att måla höger och för att vara lite av en nybörjare på att måla på andra så tyckte jag att hon skötte sig  bra! Tina joinade sen i skrikrosa naglar klubben och målade naglarna hon med.


Frukosten var jättemumsig...


(I mitt tidigare inlägg idag står det lökar frukost, men det skulle stått käkar frukost, touchmobil är fortfarande lite knepigt ;P)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0