DUSmöte och övningskörning!

Japp, det är det som står på schemat idag. Klockan tjugo i två kommer Sofia och hämtar mig och sen åker vi tillsammans till klubben för att ha DUS möte. Jag tog mig också tiden att baka lite Drömmar som jag tror blev goda (har inte smakat än) de ser bra ut iallafall:)

Nån gång efter fyra kommer pappa och Gabbe och hämtar mig så ska först Gabbe övningsköra och sen jag. Vi får hoppas att det går bra för på Tisdag och Onsdag så ska jag övningsköra på bilskolan. Sist jag körde fick jag tre motorstopp i en korsning för jag råkade glömma att lägga i ettan första gången och andra gången var jag så stressad för att det stod så många bilar bakom ;P Ni får helt enkelt hålla tummarna! (och hålla er inomhus haha).

Jag köpte ju godis till i Fredags men då åt vi så mycket annat gott så nu står det här och stirrar på mig samtidigt som det skriker "ÄT UPP MIG", jag har redan fallit för Fantan en gång och tagit en klunk men än har jag inte gett mig på godispåsen. Tror jag ska gå och äta en apelsin nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0