Så dålig på uppdatering....

Jag suger verkligen på det här för tillfället men det är för att ingenting går som jag vill!
Min dator har gått sönder men mamma och jag ska dela på en av de stationära och jag ska köpa en ny liten istället. Känner inte att jag behöver en stor eftersom vi har två stationära som jag kan använda och titta på film m.m.
Det andra problemet är kamera, jag har för tillfället ingen vettig kamera eftersom sladden till den gamla är spårlöst försvunnen = inga bra bilder. Mobilbilder funkar väl men det blev krångel med itunes osv. så då blir det inga sånna heller.
Efter september kommer det börja komma vettig uppdatering och roliga inlägg för då får jag lön och kan köpa ny kamera och förhoppningsvis en ny dator också så småning om.
Så nu vet ni hur det ligger till, over and out!

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

vilka dagar rider du på? :)

2011-08-20 @ 21:47:54
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0