Onödig dag?

Idag känns som världens mest ovärda dag. I fredags så gjorde vi massa "komma-tillbaka-till-skolan-grejer" och igår hade vi "fadderhäng" med de nya ettorna. Grejen är att schemat inte börjar förens imorrn så vad ska vi göra idag liksom?
Jag har massa saker som jag behöver göra, gå till banken, ringa ett ställe och planera massa skit men jaja. Lärare är komiskt nog de som är sämst på att planera m.m. känns alltid som att allt de gör går snett på ett eller annat vis.
Nu ska jag snart gå till bussen, eller om jag cyklar...?

Kommentarer
Postat av: Ryttartrion

Åh vilken fin blogg du har!



/Moa, Ryttartrion

2011-08-23 @ 18:35:51
URL: http://ryttartrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0