I´m back!

Äntligen tillbaka till civilisationen, nää, hade jättemysigt ute hos Karin och det var riktigt skönt att bara slappna av och chilla big time.
Natten till idag spenderades hemma hos syster med True Blood och South Park, haha älskar verkligen South Park verkligen min sorts humor! Hursomhelst så drog jag och Frida till gymmet (Träna Lätt) och skrev in oss nu på eftermiddagen så jag fick ta med lite papper hem som skulle fyllas i och så. Imorrn ska vi dit igen och lämna in pappren och bestämma tid för introduktionen. Jag tycker att det ska bli askul att komma igång lite nu till hösten eftersom våren var så enormt seg och jag kände mig sjuk nästan hela tiden :( Älskar när man känner sig sådär pigg som man gör efter att man gymmat, duschat och gjort iordning sig, man blir liksom extra fräsch i hela kroppen!
Tänkte att jag skulle fixa det där hiss/diss inlägget också imorrn på förmiddagen och sen kommer det kanske lite uppdatering från eftermiddan också eftersom Frida och jag tänkte ta en sväng på stan också. Jag hoppas verkligen att jag hittar någon T-shirt, en topp och ev. ett par svarta jeans som vill flytta in i min garderob! måste nog prata lite med mamma om man kan få ett litet skolstarts-bidrag? haha låter som en asbra grej enligt mig ;) Jag måste ju faktiskt köpa lite nya pennor och block osv. så ett litet bidrag lär ju inte vara helt omöjligt...
Nej nu ska jag nog sova elr kanske titta på film...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0