Hur mycket rider jag egentligen?

Den här frågan har jag fått några gånger och nu tänkte jag förklara!
.
Varje Tisdag så rider jag på ridskolan för min tränare Petra Wall som först och främst är dressyrtränare men som har hopplektïon i de vanliga grupperna på ridskolan. Våran grupp är en ungdomsgrupp och vi är mest inriktade på dressyr men hoppníngen har verkligen gått framåt på senaste tiden också, vilket jag tycker är superkul!
.
Förutom Tisdagslektionerna så rider jag lite i privatstallet som ligger på anläggningen, bredvid ridskolestallet. Där har jag ridit lite olika hästar, Tårtan red jag varje måndag i vintras men förutom det så har det varit när folk rest bort som jag ridit lite på deras hästar.
.
I höst så kommer jag ev. rida några onsdagar i hoppgruppen på ridskolan, dock är det inte helt säkert men det skulle vara kul att få hoppa lite mer eftersom jag tycker att det är skitkul! Jag kommer också att rida på Caruso lite då och då eftersom Albin flyttar och Elisabeth inte hinner rida båda hästarna själv. Kanske kan jag hoppa lite med Caruso... :)
Jag har också pratat med Elin som äger en liten häst som heter Balucca, så jag ska ev. rida honom lite när hon har mycket i skolan och så.
.
.
Så jag är supertaggad inför hösten med massor av ridning på massor av roliga hästar! Jag ska även försöka få Karin att ta kort på mig lite oftare och jag på henne så att vi båda får lite nya bilder till bloggarna och så att ni kan få lite bättre koll på alla hästar!
.
.
.
Hoppas att allt klarnade lite för er iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Karin blogg ? :D

2011-08-21 @ 20:57:22
Postat av: Frida

Har Karin blogg ? :D

2011-08-21 @ 20:57:26
URL: http://fridarydbjer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0