Dagen...

Känner att jag varit riktigt hurtig idag även om jag inte hunnit med att blogga...
Hursomhelst så gick jag upp vid nio och var super hurtig och tog en springtur, dock fick det bli den korta rundan för det var en läskig gubbe bakom mig :s  men jag körde lite intervaller på tillbakavägen så det kändes bra ändå.
Efter det så åkte jag och Frida och fixade med gymmet och lämnade in pappren, så nu är det bara och köra!
Vi gick lite på stan och jag köpte en ny tröja på Carlings som jag jag ska visa någon dag, käkade lite sallad på Central Park dock var det lite av en besvikelse-ingen dressing :(
Åkte hem till syster och har börjat sticka på en en halsduk som jag hoppas blir färdig till hösten. Vi gick sen till Pitchers och käkade deras amazing hamburgare, verkligen asgoda, men pannacottan var inte så god. Vi hade iallafall väldigt trevligt!
Som vanligt så glömde jag att ta kort, så sjukt dålig på att komma ihåg det så jag får väl ta igen det imorrn eller nått ;)
Nu ska jag sticka vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0