Bloggfri månad?

Nu har jag varit helt bloggfri i nästan en hel månad. Har faktiskt varit ganska skönt även om jag inte uppdaterar så himla ofta liksom. Fick tips av en läsare att köra lite hiss/diss på mina egna ridbilder, det var iallafall så jag uppfattade det så jag tänkte att jag skulle göra det när jag kommer hem på tisdagkväll!

Förövrigt så har jag haft en awesome sommar som tyvärr börjar lida mot sitt slut och som självklart innebär lite jobbiga saker att ta tag i och ett och annat tråkigt beslut gällande...? Ja, livet kanske.

Men det ska faktiskt bli skönt med lite skolan, rutin och ordning i vardagen = frisk och pigg Märta! Hade ju nämligen tänkt att ta mig samman lite nu i höst och försöka bli en bättre människa helt enkelt!


Just nu sitter jag med Karin i hennes sommarstuga och försöker övertala henne om ett litet kvälssdopp, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Öhm, det var inte så jag menade men det sättet kan man också köra på! :D



Ledsen att jag skrev så rörigt så du missuppfattade det. ;)

2011-08-07 @ 23:47:22
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0