Svar på tal!

"Det du skrev på dressyrmupparnas blogg om att ponnyakuten inte är gratis. Det är den bara att man får ta med sitt eget hö!!!! Så kom inte och säg att dom såkallat snor deras andras platser!!!!"

Svar:
Du måste ha tolkat min kommentar för jag skrev att jag inte TRODDE att det var gratis dvs. jag sa inte att jag visste. Jag skrev dessutom i slutet på inlägget "eller är jag helt ute och cyklar nu?" vilket indikerar på att jag inte alls var säker på det jag skrev. Men även om det nu är så, så tycker jag fortfarande att det är pengar som häst/ponny ägaren ska ha råd med själv! Jag står fast vid att jag tycker att man verkligen ska ha råd och ha häst och inte bara att köpa hästen utan att ha den och kunna betala för alla kostnader som den faktiskt kostar och då måste man räkna med att betala veterinärskostnader, tränarkostnader etc. och om man nu måste träna för tränare så ofta att man tillslut inte har råd så har man köpt en för svår häst!

Detta är min åsikt på hästägande ni får ju ha vilken åsikt ni vill men ni kan ju inte döma mig för att jag tycker annorlunda?


Kommentarer
Postat av: Nadja

Det är väll en självklarhet att man ska ta med hö...?!?!!

2011-04-08 @ 08:43:33
URL: http://ponnidressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0