Springtur!

Har precis kommit hem ifrån en liten springtur/powerwalk. Har verkligen noll kondis så nu gäller det att bygga upp den igen och det är ju lite jobbigt så därför blev det halva rundan springning och halva rundan ett raskt promenadtempo!
Måste införskaffa mig ett par nya springskor (vilket jag verkligen inte har råd med!) eftersom de jag springer i nu bara är "gympaskor" och därför inte optimalt för mina redan slitna knän. Vet dock inte alls när inköpet kommer ske eftersom det finns en miljon grejer som jag måste köpa nu (skor, jacka, shorts etc.) så springskorna får helt enkelt vänta!
Ikväll ska jag rida lektion på Barcelona och hoppas att vi får vara inomhus och öva på sidförande och avbrott något som jag märkte förra veckan att vi måste öva på men man vet ju aldrig vad Petra har för idéer. Ska ha på mig mina nya ridbyxor som mamma köpte åt mig i Sundsvall, likadan som mina blå från hööks fast grå istället!
Tror att jag ska skriva mig ett CV och lämna in på både ICA hos mig och på ST1 (macken), då kanske man kan få råd med både springskor och skinnjacka ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0