Sommarstugan!

Idag vid klockan två -tre nångång så kom vi äntligen hem ifrån sommarstugan. Det har varit skönt att "bara vara" och att basta på kvällarna var ju inte heller helt fel!
Första dagen så städade vi mest, krattade, eldade gräs etc. och på kvällen var vi som döda sillar alla tre. Det rullade på i den stilen tills igår då vädret var underbart hela 32 grader på bryggan som mest så mamma och jag låg och stekte hela eftermiddan och på kvällen så tog vi en rejäl bastning (har inte svettats så mycket på väääldigt länge)!
Tänkte visa lite bilder och också försöka ladda upp en film eller två där man ser lite bättre hur det ser ut, men här kommer iallafall bilderna!
Här är jag första dan' då jag slitit i trädgårdslandet
Sommarstugan som den ser ut "framifrån"
I värmen på bryggan!
BTW så vill inte blogg.se låta mig ha några mellanrum så allt blir väldigt ihoptryckt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0